PROFILUL MEU  |  MEMBRI  |  REGULAMENT  
    in topicuri
    in posturi
FORUM
   Standard nu e in regula !
       zeXstar LOGAN B48 C U P

  
  
 
REGISTER

Am uitat parola!

Standard nu e in regula !
 1 pag.  1 
dsign
rookie driver


Oras: Bucuresti
topicuri: 1
posturi: 2
join date:
20.03.2009

zeXstar LOGAN B48 C U P

2009-03-22 23:46:29
A sosit timpul sa-mi prezint si eu troaca, un Logan 1.6 mpi, prima recolta, adica septembrie 2004.

O am in familie de noua, a ramas a mea de acum 2 ani.

Iata la ce am lucrat de cind o am

Imbunatatiri ce tin de confortul meu:

- oglinzi reglabile si incalzite electric, mai nou am de Prestige, vopsite in culoarea caroseriei
- computer bord
- HU ALpine, amplif Genesis Series III Four Channel, Difuri fata DLS B5 pe componenete, nu am difuri pe spate si nici subwoofer
- deschidere electrica portbagaj din interior de la un buton si/sau din telecomanda
- proiectoare Valeo montate de mine, cu bloc de lumini schimbat, relee si tot ce trebuie
- iluminare interior in combinatii de albastru cu rosu, in clantele usilor, la pedalier, in plafoniere (am 2, ca la megane sedan 2), iluminare portbagaj, iluminare compartiment motor pentru mici interventii pe intuneric
- iluminare tablou de bord cu reglaj partial de intensitate, pentru linistea ochilor mei la drumuri lungi in noapte
- insonorizare podea, plafon, usi, portbagaj si aripi spate cu bitumina si aluband (fluturau aripile spate de la muzica de numa numa, cind aveam subwoofer)
- schimbator viteze scurt, din aluminiu, cu tija custom made, prindere cu inaltime reglabila
- volan imbracat in piele, burduf schimbator din piele
- am mutat butoanele de geam (care sunt cu impuls ambele) de inchidere, dezaburire si avarie in locul spatiului pentru scrumiera, iar in locul lor am montat statia de emisiea receptie in 27MHz, pe care o folosesc frecvent - avantaj in ergonomie, am statia radio la indemina pentru reglajele fine
- instalatie xenon h4 si H11 pentru faruri si proiectoare (momentan, proiectoarele sunt demontate de cca 6 luni, nu prea le simt lipsa)
- statie radio emisie - receptie in 27 mHz TTi 880, cu antena Sirio Hi Power 3000
- pedale Sparco + foot rest Sparco, montate ca la carte, pentru pedalare in cele mai bune conditii
- pinioane tr a5a de diesel, pentru turatie mai mica in ultima treapta, respectiv agrement in condus la drumuri lungi.

Imbunatatiri ce nu tin de confortul meu, dar tin de siguranta:

- arcuri H&R -5.5cm (am repozitionat si bucsele, ca sa nu fie probleme, iar cele din fata au o spira taiata, caci altfel era masina mai joasa de spate si se comporta ciudat in viraje)
- amortizoare sport Bilstein
- jante Evo Corse Monte Carlo, 7jx17", ET 28
- anvelope GY Eagle F1, 205/45/17
- evacuare Remus Hardline, cu silencer detasabil (va intrebati poate ce fel de siguranta ofera o evacuare zgomotoasa? ei bine, m-a scapat de citeva ori de "intilnirea"cu pietoni neatenti care oieseau fara sa se asigure dintre masini, in rest, evacuarea aia nu e confortabila deloc )
- scaune Sparco Evo, fixe, reglaj doar inainte-inapoi, cu suporti manufacturati la mine in atelier (sa nu aud ca-s periculoase, ca va arat in comparatie cu suportii de scaune de EVO IX)
- Discuri frana ventilate si canelurate TAROX G 88, cu etrieri de Logan Prestige

Alte imbunatatiri:
- remapare ECU injectie (i se mai spune si chiptuning in "popor")
- alarma
- capota prelungita
- triple cu semnale clare, model 2006

Nu mai fac nimic din fibra, ca la noi ori e prea scump (vezi articole de la Rieger, SK-F, Elia sau zender) ori e prea prost (vezi Pilot, ale caror spoilere trosnesc doar daca le ridici cu mina de jos, sau care nu tin nici macar greutatea unui numar de inmatriculare)

Pozele sunt facute pe parcursul celor peste 4 ani de cind am masina, timp in care am schimbat destul de multe chestii prin ea.


Pentru recunoastere, in acest moment masina are spoilerele de fabrica, numarul 48 CUP, rotile de competitie, etc.



Atasamente:


Watch OUT : Logan Agitat
dsign
rookie driver


Oras: Bucuresti
topicuri: 1
posturi: 2
join date:
20.03.2009

zeXstar LOGAN B48 C U P

2009-03-22 23:51:46
imi pare rau, din lipsa de timp voi amina postarea pozelor, deoarece forumul acesta nu permite fisiere mai mari... promit ca va arat ce stie troaca mea in cel mai scurt timp

pana una alta, am o filmare cu felul in care merge pe Babarunca http://www.youtube.com/watch?v=oQZxfwQLADk
 

Watch OUT : Logan Agitat
Christnacht
rookie driver


Oras: constanta
topicuri: 2
posturi: 6
join date:
20.10.2009

zeXstar LOGAN B48 C U P

2012-02-10 13:23:24
Dsign pune si tu poze noi cu turbata :)
 

Mihnea_001
street driver


Oras: Pitesti
topicuri: 2
posturi: 12
join date:
02.11.2012

zeXstar LOGAN B48 C U P

2012-11-06 16:11:46
Ce nu ai pus mai multe poze? Pare ca arata foarte ok

http://www.autovit.ro/autoturisme
 

http://www.autovit.ro/autoturisme
dsign
rookie driver


Oras: Bucuresti
topicuri: 1
posturi: 2
join date:
20.03.2009

zeXstar LOGAN B48 C U P

2012-11-06 16:40:43
Masina in stare actuala : a participat la Campionatul National de Indemanare, cu rezultate bunicele, luind in calcul gabaritul nepotrivit al Loganului si pregatirea celorlalti concurenti

http://youtu.be/X3i93b6ABN0

http://youtu.be/LN1lFRnPCx4

http://youtu.be/5xiuSJKj8yk
 

Watch OUT : Logan Agitat
 1 pag.  1 
Pentru a putea posta pe acest Forum trebuie sa fiti user inregistrat !


IMAGINE
RANDOM

        Vanzari Auto Romania banner                Masini Modificate,Tuning Auto,Masini Tunate,VideoTuning        Chiptuning

Copyright 2012 Coasta de Est Tuning